beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 7 januari 2015

"singing oaah

Av Becca - 7 januari 2015 16:02

...I love you moaa! You're way too young for me but i don't mind. Don't say maybe, just be my lady. No need to hesitate beacuse you will be fine!"

Nämen tjenare! Läste Mandas blogg och tänkte slänga ut ett inlägg om hur min häst reagerar på snö...
Inte alls. Han vet en månad innan att den är på g. Och när den väl kommer blir han bara liiite stolligare... liiite högre bockningar och snabbare trav...
Thats it... no more!

Ahhh, juste. Jag har en dröm... eller inte en dröm utan en person som följer med mig i drömmarna. Wanna hear about it?
IM GONNA TELL YOU ANYWAY!!
Okej.. Det är en man i 20års åldern, vältränad och välbyggd. Jag har en vag känsla av att han har brunt hår.
Saken är den att han ibland ändrar ålder och ser helt annorlunda ut men när min hand tar i hans så VET man att det är han.
Ibland är han med i drömmarna och andra gånger har jag bara en känsla av honom.
Det som utmärker honom från alla andra är att han alltid är så sjukt lugn!!
Och jag är alltid så stressad att jag nästan gråter.
Bland annat så sprang jag i en skog (livrädd) när ett hus uppenbarar sig och givetvis rusar jag in.
Gissa vem som sitter (väntandes) på en bänk? Han! Han reser sig bara upp, ler mot mig, tar min hand och plötsligt så är allt bra igen...
Det jag gillar är att vi hör ihop men det framgår ALDRIG på vilken nivå.
Liksom, att vi är soulmates är rätt klart men... är vi "the perfect match" eller är han den bästa vän jag någonsin kommer att få (typ)?

Det blir intressant att se...
Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards